“Дідо” - найкращий проект сталого розвитку в Україні!
09.10.15

Проект локальних продуктів «Дідо» став кращим у конкурсі бізнес-проектів для сталого розвитку в Україні. Мета конкурсу "Стало" — популяризувати бізнес-рішення, які є дружніми до довкілля, дають позитивний соціальний ефект, а також є економічно життєздатними.

“Ми любимо справу , якою займаємось — це основна запорука успіху проекту. Команда працівників "Дідо" та наші фермери "Дідо" - професіонали своєї справи, покупці "Дідо" - люди , які нас надихають. Не зупиняємось на досягнутому — експериментуємо, вивчаємо нові технології та рухаємося лише вперед!”, - каже керівник проекту “Дідо” Наталія Головацька.

Організаторами конкурсу “Стало” були видання Delo.ua, ГО «Комунікації для змін» разом з Ekonomika Communication Hub за підтримки Програми розвитку ООН в Україні та Глобального екологічного фонду (GEF).

Суть сталого розвитку — триєдність: економічне зростання, ефективне використання ресурсів та мінімізація забруднення довкілля і досягнення високих соціальних стандартів. Розглядаючи проекти, журі оцінювало відповідність бізнес-проектів критеріям сталого розвитку. Оцінювали не лише фінансову успішність бізнес-рішень, але й цікавість і життєздатність кейсів, економічну, соціальну та екологічну ефективність.

Фото організаторів

Детальніше про конкурс тут.

Довідка:

«Дідо» - це правдива локальна їжа. Екологічна ферма та екологічне виробництво, а також мережа точок продажу у межах закладів Холдингу емоцій !FEST.