Їжак почує!
15.11.19

Як і обіцяли – влаштували концерт для Олега Резанова, студента 2-го курсу Українського католицького університету з порушенням слуху.

Авіація Галичини та Dodo socks спільно зі студентами УКУ організували кампанію та зібрали 60 000 грн на слуховий апарат для Олега.

Ми запросили всіх, хто долучився до збору коштів, і просто небайдужих львів’ян на концерт струнного квартету, який організували спільно із Львівською національною філармонією, щоб Олег разом із тими, хто підтримав його, зміг послухати класику наживо, в усій красі, вже з новим приладом.

“Це круто, коли студенти самі започаткували цю акцію, а ми підтримали її як бізнес. Ця футболка стала найбільш модним трендом цього літа! І це наша основна мотивація – якщо є позитивна енергія, то її потрібно примножувати!” – Юрко Назарук. 

Тепер Олег уже з новим слуховим апаратом, який допомагає йому чути світ краще. Ще часом трішки барахлить, але хлопець поступово звикає до нього. 

Ми долучилися до цієї акції, бо це світла історія про ініціативну молодь, яка допомагає людям об’єднатися в інклюзивну спільноту.

Україні ще потрібно вчитися та змінюватись, аби створити необхідне середовище для людей із порушенням слуху. Але кожному важливо усвідослювати відповідальність перед власним здоров’ям і дбати про нього.

“Проблема є, але її так важко усвідомити. Ця непомітність, це невиявлення може неабияк впливати на психологічний стан, на успішність, на безліч речей, від яких залежить відчуття повноцінності. Отже, не боятися з'ясовувати джерела свого дискомфорту й перевіряти рівень слуху – такі прості речі мали б бути звичкою для сучасної людини”, – Олег Резанов. 

Нагадаємо, про що ця історія:

Олег чує лише на одне вухо, а спілкуватися голосом може тільки з допомогою апарата. Дуже любить класичну музику, проте слуховий апарат, яким він користувався раніше, спотворював звуки. 

Зараз юнак навчається на другому курсі УКУ, спеціальність – "історія". Це вже третя спроба здобути освіту, попередні були невдалими через порушення слуху.

Гроші зібрали за 4 місяці. До кампанії долучилося багато небайдужих людей, а також українські бренди – виробники одягу "Dodo Socks" та “Авіація Галичини”.

"Авіація Галичини" розробила спеціальний дизайн благодійних футболок #їжакпочує та 100 грн із кожної футболки віддала в поміч цій добрій справі.

Продали 249 футболок і передали Олегові 24 900 грн.